Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2019 22:44 - Не пускай ръката ми случките
Автор: nepuskai Категория: Туризъм   
Прочетен: 832 Коментари: 0 Гласове:
0



 Не пускай ръката ми случките за важни неща. "Видях, че някои хора са били редовно набелязани, но не мисля за степента на травмата, която страдат", пише Дусет в изявление, публикувано в Twitter. - Няма извинения. Съжалявам. Кристоф Каррон, главен редактор на френското издание на Slate, се извини за участието си в групата, но отрече да тормози някого. "Ако някой е обиден от моите коментари, или ако те са били считани за лош вкус, аз съм изключително съжалявам и искрено се извинявам на кого може да е засегнал," каза той в пост в Twitter. Марк Силам, генерален директор на Slate.fr, заяви в изявление, че Каррон е "пасивен" член на групата във Фейсбук, която "никога не е тормозила или обиждала някого". Каррон ще запази работата си като главен редактор, но неговият заместник ще наблюдава отразяването на скандала с LOL лигата, добави Силам. Жертвите говорят Няколко жени, които заявиха, че са жертви на групата, споделиха своя опит в социалните медии. Капусин Пиот, бивш журналист, заяви, че е била обект на подигравателен видеомонтаж и многократно е атакувана онлайн от години. "Те ни унижават публично, без да мислят за болката ни, за това, което можем да почувстваме. Това беше слизане в ада за мен", каза тя в едно чуруликане. За мен това беше слизане в ада.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nepuskai
Категория: Други
Прочетен: 10101
Постинги: 6
Коментари: 3
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930