Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2019 00:26 - Не пускай ръката ми задание
Автор: nepuskai Категория: Видео   
Прочетен: 476 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не пускай ръката ми задание. Споделянето на одеялото на Дура, освен другите жени, беше 34-годишен графичен дизайнер от Алберта. Тя отказа да ни каже името си, но описа подробно живота си в Сирия. Тя също дошла в Сирия при наддаването на съпруга си. "Той е като" задължително е да дойдеш тук. Нямаш избор, а като съпруг ти казвам да дойдеш тук. " И като мюсюлманска жена трябва да се подчинявате, макар че ми беше много трудно да го направя. Тя въздъхва дълбоко. "Трябваше." Подобно на Дура, тя твърди, че не знае нищо за Изис или Сирия, преди да направи пътуването тук. - Не съм човек, който е гледал новините - каза тя. "Не съм следвала нищо от този тип неща. Бях графичен дизайнер и работех от дома си и просто се грижех за децата. Никога не се интересувах какво става в света." Първият й съпруг е босненски и е напуснал Канада, за да се присъедини към ISIS "като готвач, а не боец", казва тя - общо описание от съпругите на ISIS. Кук или не, в крайна сметка беше убит в сраженията, казва тя.
Не пускай ръката ми задание. В продължение на две години тя е неомъжена, а след това се жени отново, този път в канадски съученик. Той също беше убит в сраженията. Тя е бременна. Чрез двата брака тя живеела в Ракка като закрит живот, посещавайки двамата си сина. Тя не е изпращала децата си на училище, казва тя. - Беше твърде опасно и имаше твърде много бомбени атентати. Те не говорят арабски. И аз ги научих сами - отвърна тя. Когато изпробвах най-елементарния арабски език за сина й, Юсиф, той ме гледаше безизразно. При пристигане всички възрастни мъже се отвеждат за разпит. Мъжът на средна възраст, посещаващ „скъп приятел“ Всеки възрастен, който пристига, е разпитан от служители на разузнаването с подкрепяната от САЩ сирийска демократична сила. Всички възрастни мъже, както и чуждестранни жени, също са разпитани от американски, британски и френски персонал, които са паркирали бронираните си превозни средства на нисък блъф с изглед към събраните цивилни. Нашите ескорти от SDF дадоха да се разбере, че не трябва да подхождаме или да правим снимки на американския персонал и техните колеги. Американските военни разпитаха Фатах Ал-Хатиб, мъж на 50-годишна възраст с гъста бяла брада, родом от провинция Идлиб в Западна Сирия. Fattah ми каза, че е направил пътуването на изток, за да посети "скъп приятел". Когато сражението избухна, той и семейството му бяха принудени да последват оттеглящите се бойци от Изис. - Вие или вашето семейство имате ли връзка с Изис? Попитах го. - Не - отвърна той и добави: - точно това ме помолиха американските разузнавачи. Не, не знам. Двама млади мъже чакаха разпит. Попитах го за ситуацията вътре в Багуз Ал-Фавакани, където се знае, че храната и консумативите изчерпват, а хората живеят в палатки. - Нормално е - каза той. "Хората са изградили сергии и продават и продават храна и други стоки. Има хора от цял ​​свят. Има много хора от Чечения." - Странно е - казах аз, - че намираш чечен в Багуз Ал-Фавакани, нали? Аз питам. Baghouz Al-Fawqani, дори и в най-добрите времена, никога не е бил в туристическия кръг, а командирите на SDF твърдят, че сред 500-те бойци на ISIS има много чеченци. - Не знам дали е подозрително или не - отвърна той, отхвърляйки въпроса ми с пълно безразличие.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nepuskai
Категория: Други
Прочетен: 10096
Постинги: 6
Коментари: 3
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930